lørdag den 18. maj 2013

Det var vist på tide...

Jeg har længe vist, at Oliver ingen shorts har, så derfor har jeg også længe tænkt at lave et mønster og sy nogle shorts til ham. I sidste weekend valgte han det turkisblå med stjerner, som hans første par shorts. Med udsigten til en solrig dag i dag, blev jeg nødt til at få dem syet i går aftes.


Og helt proff ser de ud indvendig med mine nye størrelses- og vaskemærker :)


Jeg har også længe ville sy en solskærm til barnevognen, men det er sjældent at vi går med Mathias i vognen, så vi har faktisk ikke det store behov. I søndags i zoo lånte vi kusinens lilla stofble og et par stofklemmer, og i dag måtte jeg skærme lidt for solen. Og under Mathias' lur fik jeg målt, klippet og syet denne solskærm, som kan sættes på forskellige måder alt efter hvor solen er :) og samtidig er der masser af luft i vognen i modsætning til en alm. stoble, som bare hænger ned. Har set ideen et sted på Facebook.



Jeg har som nævnt i tidligere indlæg IKKE grønne fingre, så jeg er stolt over disse sommerblomster. Glæder mig til der kommer blomster og de rigtig vil pynte i vores lille gårdhave.



Håber også I har nydt solen og får en god pinse-weekend :o)

2 kommentarer:

  1. fine ting du har fået syet, jeg har heller ikke grønne fingre så øver mig på lidt blomster i haven, jeg har med held holdt liv i spanske marguritter sidste sommer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg kæmper hvert år med at holde liv i min spanske marguerit på havebordet, og indtil videre er det lykkedes, men med flere nærdødsoplevelser ind imellem :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...