tirsdag den 14. maj 2013

Endnu en fridag

Igen har jeg haft en fridag! Min træner har nemlig sølvbryllup i dag, så mig og en anden spiller tog hen og var med i morgensang og morgenbrød. Jeg har stået for gaven, og i går fandt jeg til al held et sølvbryllupskort i gemmerne (så slap jeg for at skulle i gang i går, hvor jeg havde mere lyst til symaskinen :))


Efter morgenmaden kørte jeg hjem, sendte manden ned i fitness centret og satte mig ved symaskinen. Jeg fik syet lidt på flere forskellige projekter, har bl.a. gang i flere barnevognspuder, toilettasker, makeup punge samt 4 par mørklægningsgardiner. Da manden havde trænet, kørte vi til Frederikssund og spiste en hyggelig frokost. Jeg nåede også lige forbi en lille lokal stofbutik, hvor jeg fik købt lidt elastik og spænder til nogle kommende projekter. Da vi var hjemme igen, kunne jeg sy lidt videre, inden børnene skulle hentes.

I aften skal jeg op og løbetræne med vores 1.-2. hold, som spiller i 2. og 3. division, så de er i MEGET bedre form end mig. Det er super hårdt og rigtig god træning, så det er dejligt, at jeg er velkommen til at deltage, selvom jeg normalt spiller på vores 3. hold (som kun sjældent træner...) Jeg håber, jeg stadig har lidt energi, når jeg har trænet, så jeg kan få syet videre på de mange, mange, mange projekter, som hober sig op i krea-rummet OG i stuen.. :o)

Fortsat god dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...