fredag den 17. maj 2013

Fra optur til nedtur #2

Jeg har slet ikke vist min mors dag gave fra mine drenge. Den er lidt for dyr, men tror manden havde lidt dårlig samvittighed over manglende gaver de forrige to år :) Oliver var med ude og købe gaver sidste tirsdag, og han kunne slet ikke vente med at give mig dem, så jeg fik lov at åbne allerede tirsdag eftermiddag.


Et dejligt Mega Mussel fad (2.sort) til at servere boller, kage, kød og alt muligt andet på samt en lækker håndcreme :)

Søndag havde vi en skøn tur i zoo, og se lige et skønt billede af han-isbjørnen:



I tirsdags var jeg ude og løbe med min klubs 1.-2. hold, og derfor snakkede jeg med en af mine gode veninder. Hun STRÅLEDE af forelskelse, og det var bare så fedt at se på! Onsdag morgen mødte jeg en anden veninde i toget, og hun er .... bare rigtig glad :) De to pigers dejlige smil og humør, gjorde at mit eget humør steg adskillige grader og jeg fik en masse glade bobler i maven på mine veninders vegne.

I går kl. 10 skete det så! Humøret falder med adskillige grader, nærmest helt ned i kulkælderen! Der sker omstruktureringer på mit arbejde, og det betyder at 'min' virksomhed stopper som selvstændig virksomhed, og vi i stedet for bliver 'opslugt' af modervirksomheden. Mine kollegaer og jeg ved INTET, om hvor vi skal sidde i den nye struktur, hvis der altså er plads til alle! Det er et mærkeligt limbo at være i, indtil vi får besked d. 3. juni. Vi skal fortsat arbejde videre som normalt, men der er flere arbejdsopgaver som virker en smule irrelevante, så det bliver 2 laaaaange uger i uvisheden.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...