søndag den 5. maj 2013

Fra optur til nedtur

Den sidste uges tid har jeg fået rigtig meget (og god!) respons på mine hjemmelavede ting og sager, og har også 4-5 bestillinger af forskellig art liggende klar ved symaskinen. Jeg har glædet mig til i dag, hvor jeg regnede med at kunne få syet en masse, meeeeen....

I går tog jeg afsted til årets håndboldfest, det plejer altid at være superhyggeligt. Vi mødtes som sædvanlig tidligere, denne gang i min venindes forældres have. SUPER HYGGELIGT. Og jeg havde i dagens anledning lavet pink-lyserøde glitrende stjerne-øreringe, som næsten matchede mine pink stilletter.


Allerede da vi sad i haven, fik jeg den dårlige nyhed: Mathias feber var steget til over 41, så de var på vej til hospitalet :( Jeg blev og spiste maden til festen, for først kl. 20.20 fik de af vide, at Mathias skulle indlægges. Da maden var spist, kørte jeg hjem, smed kjolen og hoppede i et par træningsbukser. Pakkede bøger, pc og tøj i en taske og kørte så til Herlev. Så i stedet for en udsigt til egen have og symaskine, har min udsigt i dag været således:


Børneafelingen ligger nemlig på 20. etage. Her til eftermiddag har vi været så heldige at have en af de samme sygeplejerske, som da vi var indlagt i januar. Og hende kan vi altså godt lide :) Allerede i går fik Mathias taget div. blodprøver og også et røgnten, så allerede dér stod det klar, at lillemanden IGEN er ramt af lungebetændelse (3. gang siden december!!). Han har fået lagt venflon til de 3 daglige medicineringer (i min. 3 dage...), men i dag har han været feberfri, frisk og har bare hygget sig helt gevaldig i legerummet.


Fra vores tidligere indlæggelser har jeg nu lært, hvad jeg skal pakke, for ikke at kede mig alt for meget. Så da Mathias sov til middag, og jeg havde arbejdet lidt på forskud på pc'en, satte jeg "Dirch" på og rå-klippede en portion teposer. Jeg er langt fra færdig med både film og teposer, så da Mathias nu sover, vil jeg sætte mig til at hygge lidt.


God aften :o)

7 kommentarer:

  1. Hvor er det bare synd! Rigtig god bedring med ham.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Pyh ha Pia nu igen, det gør mig virkelig ondt at høre. Sender dig varme tanker herfra Århus.

    SvarSlet
  3. Årh den lille stakkel, hvor er det bare synd for ham og jer!
    Rigtig god bedring med ham, håber snart han har det bedre :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring med ham.
    Kh Eva -Maria

    SvarSlet
  5. Det er godt at høre at han hurtigt kom på højkant igen. Det er ikke sjovt når de små spilopper er så syge. God bedring med ham.
    Kh Line

    SvarSlet
  6. Øv altså - sikke I er ramt! Rigtig god bedring med ham og så håber jeg du snart får en anden anledning til at "lufte" dine lækre * stjerner *
    God dag
    Kram

    SvarSlet
  7. Tusind tak alle sammen :) Vi kom heldigvis hjem i går, da lægen fik set nærmere på røgnten billedet, og Mathias slet ikke havde lungebetændelse alligevel :S hmmm, men SKØNT at være hjemme (eller som nu på arbejde) :o) Solskinsknus til jer alle

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...