onsdag den 1. maj 2013

Fuld fart

Der er fuld fart på aktiviteterne hjemme hos os. Mandag var vi til svømme-afslutning med Oliver, og sikke han nød bare at måtte lege i vandet (vi må altså komme i svømmehallen noget oftere, også med Mathias). Direkte derefter var jeg til generalforsamling i grundejerforeningen, hvor jeg pt. er suppleant til bestyrelsen, og så kom jeg lige til også at melde mig til aktivitetsudvalget! Hmm, det var så IKKE meningen! Men jeg boede jo i samme forening som barn, og jeg husker adskillige fastelavns- og skt. hans fester, så det skal vi have sat gang i igen. Har du nogle gode ideer til et sensommerarrangement? Så hører jeg dem meget gerne :)

I går var jeg til frisøren på vej hjem fra arbejde, og jeg var ikke helt tilfreds med frisøreleven eller frisuren :( Men i dag med en lidt anden skilning og lidt tilvænning er jeg faktisk ret glad. Og da håret både er blevet en del tyndere og kortere, bliver jeg nok endnu gladere for det, når vejret bliver varmere. Og med den lettere tyngde, er mine naturlige krøller kommet retur - me like :)


I aften tager manden til træning, og jeg skal så lave videre på to sangskjulere til på lørdag samt nogle forskellige sy-bestillinger. Faktisk får jeg også besøg af en sød kvinde, som har været min holdleder til håndbold for MANGE år siden. Vi støder indimellem ind i hinanden oppe i hallen, hvor vi snakker lidt sammen. Dog gav hun mig i november 2011 et kæmpe chok! Vi var indlagt på Herlev med Mathias, og ind kommer en sygeplejerske i operationstøj, så jeg tænker straks det værste. Men så er det 'bare' søde Merete, som havde set på Facebook at vi alligevel ikke måtte komme hjem, og da hun arbejder på Herlev, var hun rundt på samtlige børneafdelinger for at finde os, bare for at sige hej. Virkelig sød tanke (også selvom hendes arbejdstøj skræmte mig fra vid og sans) :) I aften kommer Merete så forbi, fordi hun ønsker min hjælp til nogle barselsgaver, og det hjælper jeg jo gerne med. Er spændt på hendes ideer.

Håber også du har en god dag og får en dejlig aften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...