torsdag den 2. maj 2013

To do - ta da

Jeg er blevet færdig med nogle af mine to do's:

Sækkestol:





Tørklæde til svigermor (vi er stadig ikke på talefod, men hun skal stadig have en lille mors dag gave!):

Sangskjuler med 420'er båd til min kollegas søn:

Endnu er gravhund-sangskjuler:


Og derudover er jeg endelig kommet i gang med min stof-oprydning. Og jeg har fået inddraget yderligere er par skuffer i gangen og der er sat mærker på, så det er nemmere at overskue hvor det forskellige stof er.



Og nu er det igen tid til at sætte sig ved symaskinen - god aften derude :o)




8 kommentarer:

  1. der er ikke noget så skønt som at kunne strege lidt på sin liste over ting der skal ordnes :)

    og sikke fine sager du har fået fra hånden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis! Tak :) kh Pia

      Slet
  2. Hold da helt ferie sikke fine ting du har fået kreeret. Er især vild med sækkestolen, men også sangskjulerne er vildt flotte. God weekend mår du når dertil;/)

    SvarSlet
  3. Sikke en masse fine ting - du har godt nok været produktiv. Og det ser virkelig ud som om sækkestolen er godkendt:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja, sækkestolen er vist godkendt, han har i hvert fald sovet i den uafbrudt i 3 timer her til morgen og sover stadig :) Kh Pia

      Slet
  4. Hvor er du kreativ! Kan man finde en vejledning til sådan en gravhunde-sangskjuler et sted? På forhånd tak /Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise. Send mig din mail og så sender jeg dig lige hvordan mønsterdelene ser ud ;) Vh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...