onsdag den 12. juni 2013

Bloglovin'

Jeg kan se, at der kun er knap 50 læsere via bloglovin', mens jeg har 84 læsere via Google Friend Connect (GFC). Eftersom GFC snart lukker ned, skal du (hvis du stadig ønsker at følge min blog) vælge at følge mig på en anden måde. Du kan f.eks. følge mig via mail eller via Bloglovin' - der er tilmeldingsknapper i højre sidebar til begge dele. Jeg bruger selv Blogloving, og deres app til Iphone er super nem at bruge til at LÆSE blogs, den er et helvede at kommentere i :(

Forhåbentlig får jeg tid ved symaskinen i aften, så jeg kan få syet de to sæt TT-hynder eller nogle af de shorts Oliver skal have med på vores ferie lige om snart :)

God dag til jer alle - håber I kan nyde solen (i modsætning til mig) :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...