mandag den 3. juni 2013

En lille update

Jeg har masser at se til, både privat, arbejdsmæssigt og kreativt, så det er lidt småt med indlæggene for tiden. Vi har snart sommerferie, så jeg har en bunke kreative projekter, som skal afsluttes inden. Så i fredags fik jeg syet en stak mørklægningsgardiner færdige, og da jeg senere lørdag fik et billede retur og beskeden om at de bare hang perfekt, var min lykke gjort! Jeg er så stolt og beæret over, at der er nogen som vil købe mine ting, og derfor prøver jeg, at skynde mig med at få gjort tingene færdige.

I weekenden fik jeg også endelig gjort min lille opstilling uden for huset færdig, og nu synes jeg den er fin :) du kan se hvordan den så ud før, og her er et efter-billede:


Jeg har malet pladen grå og skiftet det røde lys ud med et blåt. Det blev noget flottere, synes jeg :)

Jeg har også fået syet et lille net til min veninde, som gerne vil bruge det til sin frokost:


I dag har jeg mødt min nye chef og vi har snakket lidt om arbejdsopgaver og sådan, og det bliver en super travl og spændende tid jeg går i møde. Først og fremmest skal vi have lagt et nyt budget, og så skal jeg lære mine nye kollegaer og 'mit' nye budget at kende. Spændende, spændende :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...