mandag den 3. juni 2013

Endnu en færdig bestilling

Jeg er lige blevet færdig med at sy en bestilling på 6 savlesmække, og det var en hel fryd at sy i lilla :) Jeg ELSKER lilla, men med 2 drenge er det begænset hvad jeg kan sy i lilla.


I går bagte jeg to slags cupcakes, til da mine forældre kom og afleverede ungerne retur. Opskriften på hindbærcupcakes er herfra. Jeg delte dejen i to og lavede hindbær i den ene halvdel og tilsatte passionsfrugt (bare saften fra 3 passionsfrugter, hvor kernerne blev siet fra) i den anden halvdel. Toppingen er creamcheese frosting, hvor den halvdel med hindbær fik tilsat 50 g purerede hindbær og noget ekstra flormelis. Den anden frosting er ren creamcheese, for mit frysetørrede passionsfrugtpulver var blevet helt hård :( øv!


Jeg flyver straks videre til næste projekt, som er et stort patchwork-babytæppe til min veninde, som skal til barnedåb søndag. Men senere skal jeg helt sikkert lige smage en af kagerne fra i går :)

1 kommentar:

  1. Hold nu op, hvor er du produktiv i øjeblikket - bliver altså lidt misundelig ;0) Jeg synes mange af mine planer bliver ved drømmene lige pt.. Men hvad - det starter vel med en drøm eller en plan ik ;0)
    kagerne ser super lækre ud - mums..

    Ha' en skøn fridag imorgen
    Kram

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...