lørdag den 8. juni 2013

Pop cakes

Så fik jeg endelig prøvet pop cakes, og jeg tror ikke det bliver sidste gang! Jeg fulgte to opskrifter (hhv. Gulerod pg hyldeblomst) fra denne bog:

Men jeg lavede en lidt anden dekoration, som jeg har set et sted i blogland (men kan ikke huske hvor!) 


De små 'is' vakte glæde i går til sommerfesten i børnehaven/vuggestuen ;) i dag har jeg været til et spændende trænerseminar i min håndboldklub, og her til aften fik jeg syet dette tæppe færdig. I morgen tidlig kommer min veninde og hendes kæreste forbi og henter det på vej til kirken ;)


Bogstaverne og den grønne håndbold er lavet i strygestof. I morgen står den på lidt oprydning og rengøring herhjemme, men mon ikke jeg kan snyde mig til lidt tid ved symaskinen eller en anden kreativ aktivitet? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...