fredag den 14. juni 2013

to do - ta da

I går og i dag har jeg endelig kunne sætte store krydser på To Do-listen. For længe siden klippede jeg til 4 par shorts til Oliver, og i går blev de færdige. Og det var ikke et sekund for tidligt, vi kører nemlig snart på ferie til Italien :)


Shorts'ne er syet i 4 forskellige stoffer - strækfrotte, bomuld, tynd jersey-agtigt stof (det prikkede) og interlock. Jeg er spændt på, hvilke Oliver synes bedst om at bruge i sommervarmen.

Et andet stort kryds er to sæt Trip Trap hynder, som længe har stået på listen, og i dag fik jeg endelig syet velcroen på samt hullet til stroppen i sidde-hynden.


Nu har jeg bare en lille bestilling tilbage og så nogle ting til mine egne unger, så det burde jeg kunne klare inden vi kører sydpå :)

God weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...