mandag den 15. juli 2013

Et par færdige projekter...

I går var jeg til fødselsdagsbruch med min familie (min onkel og fætter har fødselsdag i morgen) på Allegade 10, og det var bare en rigtig lækker brunch buffet. Efter al den lækre mad gik vi i Frederiksberg Have, hvor vi (damerne) slog mændene i rundbold. Det var faktisk mega hyggeligt og hylende morsomt :)

Jeg var først hjemme igen ved 17 tiden, men det blev alligevel til lidt krea-tid om aftenen med hjælp fra min dejlige mand. Jeg begyndte med at få en barnevognspude færdig. Det er en veninde, som har givet den i barnedåbsgave og modtageren har selv fået lov at vælge stoffet.


Imens fyldte manden en sækkestol med Krøyer-kugler, for det rakte min tålmodighed slet ikke til i aftes...
Den første sækkestol er syet i løbet af foråret, og den anden har længe ligget klar til at blive fyldt, og i går lykkedes det så. Så håber jeg bare ungerne stopper med at slås om den, nu når der er en til dem hver :)


 Jeg fik også malet det sidste på min smukke tallerkenrække. Den er købt hvid for 100 kr. i en lokal Facebook gruppe, men den var ret gullig, så blev vi hurtigt enige om at sort ville passe meget bedre. I morges satte jeg den op (min fars satte skruer i væggen for en måned siden).


Planen er, at nogle af vores kogebøger skal derop. Men nu må vi se, hvordan det ser ud. Jeg prøver mig nok lidt frem i aften, mens manden er til træning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...