mandag den 29. juli 2013

Grøn syning

I lørdags fik jeg syet et par grønne bukser og en frugtpose i det fine grønne svampestof fra Stof2000. Bukserne har været undervejs et par uger, mens frugtposen var en pludselig indskydelse fredag eftermiddag. Og eftersom det skulle bruges til en fødselsdag lørdag eftermiddag, havde jeg lidt travlt med at blive færdig :)


Og her er den samlede gave til den 2årige gut:


I morges lå der den bedste sms fra veninden på mobilen:

"ENDELIG! Vi blev forældre kl. 00.50 til den sødeste lille dreng på hele 4900 g og 57 cm....."

Så nu må jeg få lavet barselsgaven (som faktisk også er i grønt stof) til hendes lille dreng færdig, så jeg kan komme på besøg, når de altså lige har sundet sig og er kommet hjem igen og alt det der :)

God dag derude :o)

4 kommentarer:

  1. Hvor er det en lækker gave du har lavet. Jeg er i sær vild med de grønne bukser.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ret vild med dem, og skal også lave et par grønne bukser til Oliver :) Og dåbsgaven er også i det grønne, for min veninde så stoffet og var også ret vild med det.
      Kh Pia

      Slet
  2. Hvor er det blevet fint - nogen gange er det bare godt med en deadline ik ;0) Du er altså så skrap til at sy - uh kan godt blive lidt misundelig :0)

    Tillykke med veninden og rigtig god dag
    Kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, har flere ting til mine egne drenge, og de bliver altså ikke lige syet så hurtigt - en deadline er nu meget god :) Tak og tak. Knus

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...