onsdag den 31. juli 2013

Knapper

I mandags var jeg et smut forbi Panduro Hobby efter arbejde. I sidste uge fik jeg lyst til at lave kort, og jeg gik straks i gang, men jeg fandt (desværre) hurtigt ud af, at jeg var løbet tør for dobbeltklæbende tape. Derfor måtte jeg forbi Panduro for at hente nye forsyninger :) Der var udsalg, så der røg lidt ekstra ting ned i kurven.  Jeg har på Pinterest fundet en ide med knapper, så jeg blev nødt til også lige at købe nogle knapper med hjem.


Jeg blev lidt nysgerrig over de mange lykkeposer, og jeg tænkte til 30 kr. kan det ikke være helt spildt. Jeg stop og mærkede lidt på poserne, og der var en med en stor 'klump' inden i og så denne flade. Jeg tænkte der måske var små ting, som ville kunne bruges til kort, så jeg valgte den flade.


Jeg laver ikke så mange smykker, men mon ikke jeg kan bruges nogle af tingene alligevel? Båndet med 'God jul' skal jeg i hvert fald nok få brugt i løbet af efteråret/julen :)

Og nu til mit knappeprojekt: 
Jeg har sprøjtet hvid og sølv maling på lærredet oveni hinanden og duppet det rundt i et pænt lag med en rengøringssvamp, det gør at der er lidt struktur. Så har jeg tegnet en svag blyantstreg og derpå limet knapper fast ovenpå blyantstregen.


Og vupti havde jeg dette sort/hvide kunstværk til min billedvæg :)


Jeg går og venter på posten, så jeg kan få de sidste rammer på min billedvæg fyldt ud. Og så kommer der selvfølgelig billeder af det hele her på bloggen :)

8 kommentarer:

  1. Hvor er det knappe-projekt altså bare sødt. Det vil bestemt pryde væggen, og tilføje en fin kreativ stemning. Måske skulle jeg også selv gå i gang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) har også flere ideer med knapper, så nu skal jeg bare have købt flere knapper. Og send gerne link/billede hvis du får lavet noget med knapper :) kh Pia

      Slet
  2. Rigtig lækker billedprojekt, er vild med dit farvevalg.
    Tak for tebrevene endnu engang, du skulle gerne modtage brev fra mig i dag eller i morgen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) min billedvæg er næsten kun sort/hvid og din ene tegning er allerede hængt op :) mangler bare lige ideer til de sidste to rammer.... Knus Pia

      Slet
    2. Dejligt. Håber du blev glad for dem og de passer ind i dit hjem ;-) glæder mig til at se, hvordan de er kommet til sin ret på din billedvæg ;-)

      Slet
    3. Jeg er RIGTIG glad for dem.. Jeg mangler lige en ide til den mindste ramme og så færdiggøre en anden ramme, og så kommer der billeder her på bloggen :) Knus

      Slet
  3. Ej, hvor er det dog bare en SØD idé! Det tror jeg altså også jeg skal have lavet herhjem til på et tidspunkt! :)

    Christina / frkstubba.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg så ideen på Pinterest, hvor det dog var et stort 'P' der var lavet i knapper: http://www.pinterest.com/pin/572379433861960396/ Der er masser af sjove muligheder med knapper, så glæder mig til at se hvad du finder på :)
      kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...