fredag den 19. juli 2013

Sneak peak

I mandags satte jeg min tallerkenrække op ved vores spisebord og samme aften fik jeg sat en del af vores kogebøger op i den. Både manden og jeg er blevet ret tilfredse med det.


På hylderne nederst står der lidt små vodka flasker, som jeg samlede lidt på en gang. Samt et Eiffeltårn fra en af vores fællesferier samt smølfebrudeparret, som vi fik til vores bryllup. De helt små ting er fra min gamle sætterkasse, som jeg har pillet ned for at gøre plads til en billedvæg.

Jeg har to bunker af sytøj, den ene er grøn med dette skønne svampe-print fra Stof2000:


 Og den anden bunke er blå med Katvigs flotte mønster:


Der bliver dog ikke syet noget i dag, for ungerne skal hygge hos mormor & morfar, så manden og jeg tager ud og spiser og smutter nok en tur i Tivoli.

God fredag  :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...