fredag den 23. august 2013

Gaver #1

Jeg skal på barselsbesøg i eftermiddag, og jeg glæder mig til at se min venindes 'lille' dreng. Han vejede næsten 5 kg, så er spændt på hvor 'stort' det er, for man glemmer jo hurtigt hvor små sådan nogle søde små væsener er :)

Jeg har selvfølgelig syet lidt gaver til dem, og jeg håber de bliver glade. Min veninde er i hvert fald vild med det grønne svampestof :)


Lækre grønne bukser i str. 74. Jeg har selv lavet mønstret med hjælp fra et Minikrea mønster og et Ottobre blad for at ramme den rigtige størrelse. Så har jeg syet en suttesnor med et gummiring, hvis de nu vælger at bruger MAM-sutter. Jeg har også købt et par MAM-adaptorer, men kan ikke helt finde ud af hvilken jeg synes er bedst. Hvis du har brugt dem, må du meget gerne skrive, hvilken du synes bedst om :) Og til sidst en legeterning med en lille rasleboks indeni.

Og så skulle der også lige være en lille ekstra ting til min veninde, som ikke er blandt de mest køkken-interesserede, så jeg fulgte denne ide fra Bettina Holst.


Så skal min veninde bare tilsætte æg, smør og vand, og så har hun en lækker kage. Bettina skriver at det er verdens nemmest kage, så jeg tror også selv jeg snart må prøve at bage den :)

6 kommentarer:

  1. Jeg forærer en masse gratis reklame for folks tekstile blogs væk i øjeblikket, er det ikke noget for dig?? -> http://gitteluna.blogspot.dk/2013/08/tekstil-bog-og-blogdag-oprab-til-alle.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte. Du må meget gerne sætte mig på. Håber jeg måske kan komme ind og kigge. vh Pia

      Slet
  2. Sikke fine gaver:-) Er sikker på din veninde bliver glad for dem:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det håber jeg også. Besøg og gavegivning er flyttet til onsdag, da jeg måtte arbejde over i fredags.

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...