fredag den 30. august 2013

Min nye hverdag

Jeg synes, jeg mangler tid til at sy og være kreativ, men sådan har de fleste af os det vel? Men på trods af det, har jeg taget en beslutning, som giver mig endnu mindre tid til det kreative... Jeg har søgt ind på KU via Åbent Universitet, og skal fra på onsdag følge faget "Telecommunication Economics", eller på dansk "Teleøkonomi". Det er et superrelevant fag, når nu jeg er i TDC. Faktisk er underviseren fra TDC, og derfor betaler mit arbejde også for min undervisning. Men nu skal jeg til at læse og lave lektier også, og det tager jo tid fra det kreative. Men jeg ville gerne have haft faget, dengang jeg tog min cand.merc, men det passede ikke ind med mine andre fag. Så da jeg i mandags fik forelagt muligheden, slog jeg hurtigt til. Og i går fik jeg så mailen om at jeg er inde...



8 kommentarer:

  1. Rigtig god studielyst. Det er fedt at du har muligheden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja, er også rigtig glad for det, selvom det nok bliver lidt hårdt.. Men det er heldigvis kun 2-4 timers undervisning om ugen..

      Slet
  2. Altid spændende at være på kursus, jeg går og håber jeg får lov til et WEB kursus, her i efteråret.
    Nyd det !

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg glæder mig også. Krydser fingre for du kommer af sted :)

      Slet
  3. Lyder fedt:-) og super lækker romkugle:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også MEGET :) Og ja den var MUMS :D

      Slet
  4. Det lyder virkelig spændende, har du forresten modtaget øreringene.

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg også det er, men kender flere som har haft dét fag og de har kun positivt at sige.. Jeps, modtog dem i fredags, og de er bare SÅ fine :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...