torsdag den 1. august 2013

Ting tager tid

I marts malede manden og Oliver vores køkken og alrum, og min far kom og satte min nye Le Klint lampe op. Og så gik jeg i stå med projektet!

Før malerpenslen blev svunget:


Efter penslen og med ny lampe:


Midt i maj fik jeg sat de 10 sorte rammer op på væggen:


Oliver har selv klippet sin hånd ud nede i børnehaven, og den passede perfekt i den ene ramme. Faktisk gik der lidt tid, før min mor opdagede at billederne i rammerne ikke er rigtige billeder, men bare dem, der følger med rammerne :)

Siden hen er min tallerkenrække kommet op for enden af bordet, og i denne uge er billedvæggen ændret og rammerne er fyldt ud (langt om længe :))


Det er holdt mest i sort/hvid, men med lidt farve (mest lilla) indimellem. Jeg har delt væggen op i tre på de kommende billeder, så jeg bedre kan vise, hvad rammerne indeholder:


Tre vidt forskellige kunstværker, knap-værket fortalte jeg om i går. Tegningen med Haffalaffen er fra Helena (og jeg fik faktisk endnu en tegning, som jeg ikke lige har fundet den rette plads til endnu), og jeg er bare helt vild med den. Rammen til venstre er en lidt pludselig ide ud fra min oprindelige ide, som skulle have være "Love is.." udskåret i wallsticker folie, men når nu jeg havde tre tomme rammer, opstod denne ide (som jeg er ovenud tilfreds med :))



Olivers hånd, som han selv har klippet, og den farvestrålende HAMA sommerfugl er også Olivers værk. Den broderede ugle fortalte jeg om her, og så et par sommerfugle foldet i teposer, som er en af mine store hobbyer. I den lilla ramme er et lille visdomsord, som jeg også er vild med :) Og ikke mindst de to skønne billeder af mine guldklumper! I maj købte jeg en Groupon-deal til en times fotografering hos Pixel Photogroup. Mathias var halvsyg og træt, så efter ca. 45 min blev vi enige om at stoppe. Dagen efter fik jeg linket til de ca. 120 billeder, som jeg skulle vælge imellem - gæt lige om det var svært?!?!? 



Her er det en Wordle lavet på min blogs web-adresse, og yderligere to billeder fra vores fotoshoot (jeg sagde jo det var svært at vælge!! :)). Fotograferingen var en super god oplevelse og det er helt sikker noget jeg vil gøre igen! Og vores fotograf John var bare super med børnene, og der var mange varierede billeder at vælge imellem. Nu er jeg spændt på hvad familien siger til dem, når vi på søndag skal fejre mandens fødselsdag. Men jeg er tilfreds - MEGET tilfreds :o)

Bare for en god ordens skyld: indlægget er IKKE sponsoreret, men bare min mening :)

2 kommentarer:

  1. Hold da op Pia sikken en fin billedvæg. Kan rigtig godt lide, at du holder det i det sort/hvide tema, men med et pift af lilla. Haffalaffeltegningen passer også rigtig fint dertil og jeg er bare super glad for, at du kan lide den.
    Endnu engang tak for byttehandlen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Helena. Er også vældig tilfreds :) Og tak og i lige måde med byttehandlen - glæder mig til at se hvad du får ud af det :) God weekend - knus

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...