lørdag den 7. september 2013

I can see clearly now...

the windsows clean :)

Jeg brugte formiddagen på at pudse ca. 1/3 af vores vinduer. Ungerne fik en spand vand at lege med og i løbet af max 10 min var Mathias gennemblødt. Til sidst gad ungerne bare ikke mere, så jeg håber at nå resten af vinduerne i morgen. Til gengæld er jeg nu i gang med den 4. maskinefuld af vasketøj, så lidt husligt har jeg da nået i dag...

Jeg er også kommet et skridt videre med nogle kreative projekter. Der er klippet til flere ting, og andre ting er nålet sammen. I går blev jeg færdige med et par skønne lilla bukser til min lille Facebook-shop, og her til aften er jeg langt om længe blevet færdig med den bluse, jeg lovede Oliver en gang i foråret. Det er str. 110 og vi er blevet enige om at han skal have den i julegave, da han nok først kan passe den der. Så i morgen vil Oliver hjælpe mig med at pakke årets første julegave ind :o)



4 kommentarer:

  1. Hvor har du været flittig - jeg er ikke selv så vild med vinduespudsning, så det er faktisk ikke så tit det sker:-) Fine ting du har lavet. Det lilla stof er så sødt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså også utrolig sjældent det sker, selvom jeg egentlig synes det er ok at pudse vinduerne (og så mange har vi altså heller ikke :) Tak - håber også at kunne finde lidt mere af stoffet i den kommende uge :D Kh Pia

      Slet
  2. Hold da fast Pia, endnu engang så produktiv.
    Rigtig rigtig fint.

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...