torsdag den 5. september 2013

Jeg klipper og klipper og klipper...

I går havde jeg min første undervisning på KU, og jeg synes det var spændende og en god atmosfære.


Hver gang jeg skal fra skolen og på arbejde kommer jeg forbi hele 2 x Stof2000 samt Panduro Hobby, så tror det bliver et dyrt efterår... Faktisk var jeg allerede i går inde i den ene stofbutik, for jeg manglede lige noget hvid bomuldslærred og lidt lilla bomuld. En sød bekendt var nemlig forbi mig i tirsdags, og der er igen småfolk på vej i hendes omgangskreds/familie, så hun bestilte lige en masse forskellige ting. Og det ekstra skønne er, at hun kom med en lille udfordring/ændring af en af mine ting, og det manglede jeg så altså det hvide stof til. I går ringede en kollega også og bestilte to ting til en barselsgave til en anden kollega, som bare synes mine ting er så fine :) Så i går klippede jeg, og klippede og klippede.. Måske jeg kan sy lidt i weekenden?


Min bror er på ferie, og derfor passer jeg hans brombærbusk, og se lige en portion jeg fik hentet i tirsdags! Skålen er en 5liters Rösti Margrethe skål... Så i går stod aftensmaden på pandekager med brombær :) MUMS..


4 kommentarer:

  1. Ja det kunne godt gå hen og blive en dyr omgang:-)Lækkert med pandekager til aftensmad:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det frygter jeg også.. Men omvendt kan jeg nu hurtigt få de par småting, jeg ofte mangler, for at komme videre med krea-projekterne :) Ja, det var SKØNT :D

      Slet
  2. Glæder mig til at se hvad du får syede :)
    Lækkert med pandekager med brombær!
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er nu sat nåle i nogle af tingene, men sybunken er stor, så der kan godt gå lidt tid, før tingene er færdige :) Men de skal også først bruges om hhv. 2 og 4 uger :D
      Glæder mig allerede til at skulle ud og plyndre min brors brombær igen om et par dage.... kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...