torsdag den 26. september 2013

Kobber-kogler

Forrige weekend samlede Oliver og Oldefar en masse kogler, og jeg var lidt på bar bund med, hvad jeg skulle bruge dem til. Nu har jeg pyntet lidt op med dem, både inde og ude.



Her er det udenfor vores hoveddør, hvor vi har en vinreol stående med en lille zinkboks fyldt med kogler og to små lanterner.



Inden for har jeg leget med kobbermaling og en lille fin sprayflaske (begge dele fra Søstrene Grene). Malingen fortyndes med vand, og så kan man sprøjte malingen på. Ideen til sprayflasken er set her. Så det er blevet til denne lysdekoration til vores spisebord.


Jeg har stadig MANGE kogler tilbage, så jeg har sprayet flere med mere kobber. Og har da et par ideer til hvor jeg skal bruge dem.


Fortsat god torsdag :o)

4 kommentarer:

  1. Hvor er det en god ide, er sjovt nok også igang med at male med kobber i dag;-)
    Også god daf/aften til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, kobber er blevet populært :) Glæder mig til at se, hvad du har gang i. God weekend. Knus

      Slet
  2. Fandt lige din fine blog! -Og tusind tak for det søde link :-) Det varmer altid at falde over den slags!
    Hav en skøn uge
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Og ja blogverdenen handler (for mig) om at inspirere hinanden, og så er det kun velfortjent at hæderen falder tilbage på ophavskvinden :) Også en skøn uge til dig. kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...