søndag den 29. september 2013

Lilla babytæppe

Jeg har haft lidt tid ved symaskinen i dag, og det resulterede i at lækre lilla babytæppe blev færdigt. Det er til min venindes kusines baby (tror jeg nok :)) Det var dejligt at få tømt lidt ud i de mindre stykker bomuld, og hyggeligt at sy noget i 'pige'farver.


Jeg håber på mere tid ved symaskinen i den kommende uge (selvom jeg burde komme videre med lektierne, som jeg er håbløst bagud med!), for der ligger en kæmpe bunke stof med nåle i, lige klar til at køre gennem maskinen :)

13 kommentarer:

  1. Super lækre farver :-) Den kan modtager da ikke andet end blive glad for :-) Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også selv ret vild med det :) Og min veninde som skal give det væk, var også vild med det :) Knus

      Slet
  2. Uhh kender det kun alt for godt, det der med at sy til piger.... Hvor er det et fint tæppe og dejlige farver. Er sikker på at det bliver meget vel modtaget.
    Mvh Gitte

    SvarSlet
  3. Hvor er det sødt og sikke da et arbejde - synes godt nok der er mange lapper:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina :) Ja, og er i gang med to større tæpper, så har 2x 160 lapper i lilla liggende ved symaskinen.. Kh Pia

      Slet
  4. Virkelig fin farvesammensætning! Kan især godt lige hvordan den pink bryder det lilla, men samtidig passer så godt ind! :) Og ja - sikke et arbejde med alle de lapper!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - var først i tvivl om det pink ville passe ind, men synes virkelig godt om farvespillet :)

      Slet
    2. Nemlig. :-) Jeg tror også at jeg vil prøve med noget pink i det lilla tæppe jeg er ved at klippe op til. :-)

      Slet
  5. Det var godt nok et lækkert tæppe med fine farver og flot sammensætning. Synes du har været god til at få "ligevægt" i tæppet. Flot arbejde!

    SvarSlet
  6. det er blevet super fint! Jeg er også vild med at lave tæpper i øjeblikket, de bliver så forskellige trods det at man har det samme udgangspunkt, en masse firkanter i samme størrelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - ja, tæpperne kan blive meget forskellige. Jeg kan godt lide nogle ensfarvede lapper indimellem, så tæpperne ikke bliver for spraglede :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...