tirsdag den 3. september 2013

Lilla syning

I går aftes (efter lidt lektielæsning) fik jeg syet lidt på symaskinen. Jeg har bunker af klippede syprojekter, og i går stod den på syning med lilla tråd. Først og fremmest syede jeg et penalhus til jeg i morgen begynder mit kursus/studie på KU. Det er syet med lilla pyntestikling og med lilla foer.


Det var lidt noget pillearbejde at sy hjørnerne, så næste gang vil jeg nok prøve med et stofstykke på 20x25 i stedet for her på 15x25 cm. Men egentlig er jeg godt tilfreds med størrelsen, for jeg skal jo bare have plads til et par kuglepenne og mine to overstregningstuscher.

Og når nu den lilla tråd var på, kunne jeg langt om længe færdiggøre min første vimpelranke (ja ja, jeg er laaaangt bagud i forhold til størstedelen af blogland, som lavede vimpelranker sidste år...).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...