søndag den 1. september 2013

Loppemarked, fimo og nyt stof

I går holdt vi loppemarked i min grundejerforening. Vejret var ikke helt med os, og der kom desværre ikke så mange forbi. Dem jeg snakkede med, havde alle fået solgt for omkring 300 kr., og det samme gjorde jeg - det er ok med tanke for hvor få købere der var....

Jeg havde fået gjort mine øreringe klar, så de kunne præsentere sig pænt på fine hjemmelavede manilakort.



Her til morgen fik jeg lavet endnu en fin skotøjsæske klar til krea-opbevaring. Denne gang til mit fimo/cernit og tilhørende redskaber. Jeg er dybt imponeret af Lindas dukkehusmad, så jeg håber jeg snart tør prøve det af selv...



Igen er det papir fra Rema, og låget har fået et fint ovalt papirstykke for at dække over et stort logo, malingen ikke kunne dække :)

I dag har drengene og jeg hygget os i Stof&Stil i Roskilde, og der røg selvfølgelig en del stof i vognen. Måske lidt for meget, for har alt for meget ubrugt herhjemme....


Mine indkøb: 5 m lilla fleece, som skal bruges til bagsiden af to store tæpper til to veninder. Grønt poplin med pink prikker, tænker kjoler og/eller bukser. Oliver valgte det mintgrønne med grønne og brune ugler til et par bukser. Og de sidste to er jersey, som jeg længe har sukket efter. Oliver skal have en trøje med bilerne, og måske der også er nok til en til Mathias? Det andet skal bruges til gaver til min lille skønne niece :)
Inden jeg klipper i de dyre jersey'er, har jeg i dag tegnet/lavet mønster og klippet i to lidt billigere jersey'er. Jeg brænder efter at sidde ved symaskinen, meeeen... jeg bliver simpelthen nødt til at begynde at læse på pensum til på onsdag, hvor jeg igen skal på skolebænken :)

God aften :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...