lørdag den 28. september 2013

Mathias 2år #2

I dag har vi haft hele min familie til brunch. Og derfor brugte jeg aftenen i går på at bage rugbrød (en færdigblanding fra Netto), franskbrød (jeg har byttet sødmælken ud med kærnemælk og brugt ca. 500g fuldkornshvedemel) og kanelsnegle. I morges ordnede jeg peberfrugter, gulerødder og agurke i gnave-størrelser og lavede 'æg i brød'. Og de var en succes :)


Mathias fik nogle dejlige gaver, bl.a. en stol, vinterstøvler, musikinstrumenter i træ og ikke mindst en stor pakke med 3.000 HAMA maxi perler. Og dem har han allerede leget godt og grundigt med :) Normalt leger vi kun med perler ved spisebordet, men manden var lige ude og jeg sad og klippede lidt ved spisebordet sammen med Oliver. Så Mathias fik lov at lege med lidt perler ved sit bord og nye stol. Da jeg så gik i gang med aftensmaden, ville Oliver hjælpe Mathias med at samle hans lille portion perler op. Oliver satte derfor den store pakke perler på gulvet, så de bare kunne lægge perler derop, men sådan gik det ikke....



8 kommentarer:

  1. Stort tillykke med din store søn. Kunne simpelthen ikke lade være med at smile, da jeg så billedet med ham og alle perlerne, simpelthen for sødt, men okay lidt tid med oprydning bagefter var selvfølgelig lidt træls.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, han synes bare det var fantastisk at lege med perlerne :) fik heldigvis manden til at klare oprydningen :D

      Slet
  2. 3000 perler på gulvet - fantastisk! :-) Og tillykke med ham. :-)

    SvarSlet
  3. Sikke da et fantastisk billede, hihi ;-) Stort tillykke med Mathias :-)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med ham! Skønt billede - ingen tvivl om at der er en der hygger sig!
    Når du får tid, så tjek denne blog ud :) http://www.chickabug.com/blog/

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...