lørdag den 14. september 2013

Skøn lørdag

Det har været en super travlt uge, og derfor står denne weekend også bare på hygge med familien :)

I løbet af ugen har jeg lavet en sangskjuler, som min mands kollega har bestilt til sin søsters bryllup. Den ene brud holder med FCK og den anden holder med Brøndby, så det blev skjulerens tema.


Det er svært at se, men begge fodboldspillere har fået slør på. Det synes jeg var en sød lille tanke, og jeg glæder mig til at høre hvad parret sagde til sangskjuleren.

I dag har mine bedsteforældre været til eftermiddagskaffe med kage, og det var super hyggeligt, hvor vi også fik gået en lille tur og samlet posevis af forskellige kogler, så jeg mangler ideer til, hvad jeg (og/eller Oliver) skal bruge de mange kogler til - så har du/I nogen ideer?

I sidste uge sad jeg og så Den store bagedyst på dr.dk, og der blev bagt medaljer, så det blev manden og jeg enige om at lave i fællesskab. Manden bagte bundene, mens jeg lavede vanillecremen (og det var SÅ nemt, at jeg ikke forstår, jeg altid bare har brugt vanillecreme på pose...). I stedet for jordbærmarmelade brugte vi min hjemmelavede brombærmarmelade, som jeg lavede forleden af min brors brombær.


De blev spist med velbehag, og som altid blev min mormor og morfar dybt imponeret :o)

2 kommentarer:

  1. Mums de kager ser godt ud - kan da godt forstå at din mormor og morfar var imponeret :-) Kh

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...