lørdag den 21. september 2013

Sy til din baby

Min dejlige, skønne kusine venter barn til november, en anden veninde venter en pige til oktober og en tredje veninde fik en skøn søn her i sommers, så jeg har masser af baby-projekter på tapettet. Og se så hvad jeg faldt over hos Anna i går:


Og selvom Annas blog-event først begynder til november, kan jeg da vise min nyligt færdigsyede body til Mathias. Jeg købte stof i foråret, og fik tegnet mønster og klippet stof, men så har det bare taget alt for lang tid at få den syet. Det er en str. 92, som Mathias bruger nu, men mønstret er lidt smalt, og lidt for langt, så den sidder ikke så godt, men Mathias er vild med den :) Da jeg lavede Olivers bluse (som også er fra Ottobre), lavede jeg selv mønstret bredere, og det vil jeg helt sikkert også gøre fremover, når jeg skal sy mere fra Ottobre bladene.



3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Jeg synes den body ser rigtig fin ud - og det er virkelig noget fint stof :-) er mønsteret fra ottobre også?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, mønstret er fra Ottobre 3/2010

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...