torsdag den 12. september 2013

Vintersuppe

Ingen tvivl om at efteråret så småt er kommet. Jeg synes i hvert fald at morgenerne er blevet koldere... Derfor havde jeg sat denne suppe (se side 2) på ugens madplan. Jeg har dog ændret lidt, for jeg prøver at minimere kulhydraterne (men det er svært, for har en lidt for sød tand i øjeblikket..). Jeg udelader rugflager og speltkerner, og så bruger jeg kyllingefiletter skåret i mundrette bider. Jeg brugte 5 mindre stykker kylling og brugte ca. 750 g gulerødder, pastinakker og rødbeder. For mig er det et must at der kommer rødbeder i, men det er kan ma jo helt selv bestemme. Men tjek lige farven på MIN suppe:


Og så lige et snapshot af min yngste guldklump - han ELSKER at tage mine hygge-strømper og tage dem på sig selv :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...