tirsdag den 29. oktober 2013

Blogtræf

I lørdags var jeg til mit 2. blogtræf og det foregik i Køge hos Linda som har Boldreels Kreative Hjørne.
Det var en rigtig dejlig dag i super skønt selskab :)

Jeg havde taget lidt julepynt med både til værtindegaven og til pakkelegen, samt lidt lakridssirup også til Linda


Jeg fik ikke taget nogen billeder fra dagen, men der er masser af billeder her, her og her. Søndag fik jeg dog taget billeder af de mange dejlige ting i goodiebag'en :)


En KÆMPE blok karton fra Panduro og blandet hobbyartikler fra Luna Hobby.
Det grå-blå-turkise tørklæde er fra Maya, og jeg var én af 4 som var heldige at få et tørklæde. Og jeg tror der er held ved tørklædet! Jeg havde det i hvert fald på i stormen i går, og jeg var super heldig at støde ind i en perifær kollega, som stødte ind i perifær følges-med-i-toget kvinde og hun havde ringet efter sin eksmand, og sådan kom jeg hjem på "kun" 2 timer i går :)


Mathias hjælper lige med at pakke godterne fra Castus ud


Men der var mange flere dejlige ting til os:


Taske/Net og baby crema fra Matas
To små dukker og blad fra Roommate
Duflys og blad fra Partylite
Te fra Kaffekrukken - jeg ELSKER te <3
Net fra Ib Laursen
Makeup og gavekort fra Hunkemöller
Derudover var der en masser lækker te til blogtræffet fra Fredsted Te - er specielt glad for deres grønne kvædete :)


Der er flere af hjemmesiderne, som jeg ikke kender, så dem skal jeg helt sikkert lige have kigget lidt på inden juleønskerne skal gøres færdige :) Og stemningen fra i lørdags har jeg stadig, så jeg har bare lyst til at få syet en masse :o) Total skøn dag og tak til jer alle

14 kommentarer:

  1. Hej Pia
    Tusind tak for sidst. Super hyggeligt at møde dig!
    Hvor heldigt med dit nye, magiske, lykkebringende tørklæde, så var det godt, at det var dig, der vandt det.
    Kærlig hilsen Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde, Susanne :)
      Jeg har faktisk været heldig endnu engang, så jeg holder godt fast i mit tørklæde :) Kh Pia

      Slet
  2. Det var godt det var dig der vandt "lykketørklædet" så det kunne hjælpe dig sikkert hjemad i stormen.
    Jeg glæder mig til julemåneden, så jeg kan stille den lille mus og den fine engel frem, som jeg vandt i pakkelegen. Jeg ved lige hvor jeg vil have dem :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er også rigtig glad for det ;) Dejligt, at de bringer glæde :) kh Pia

      Slet
  3. Hej Pia
    Det var skønt at møde dig.Og tak for en dejlig dag.
    KH Gitte

    SvarSlet
  4. Rigtig dejlig dag og hyggelig at møde dig.

    SvarSlet
  5. Ser ud til at have været en rigtig hyggelig dag! Ærgerligt at jeg ikke havde tid til at komme med :(
    Jeg glæder mig til at se alle de fine ting du får lavet i november måned under "sy til din baby" :)
    Jeg deltager også selv, så håber jeg måske finder noget inspiration hos dig :o)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sabrina. Ja, det kunne være hyggeligt at mødes til et træf en dag ;) Ellers må vi jo selv arrangere ét ;) Jeg har ikke haft tid til at planlægge så meget til baby-måneden, men mon ikke jeg finder på noget alligevel? Jeg glæder mig til at se, hvad du får lavet ;) kh Pia

      Slet
  6. rigtigt hyggeligt at hilse på dig og en dejlig dag vi havde ;.)

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde Helle, og ja, det var en super dejlig dag :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...