mandag den 7. oktober 2013

Færdige bestillinger

Hverdagen fylder rigtig meget i øjeblikket, og jeg har travlt med arbejde, skole og sport. Selvfølgelig bliver det også til lidt tid ved symaskinen, og da jeg har gang i MANGE projekter, har jeg ikke haft noget at vise frem i den forgangne uge, men her i weekenden blev jeg færdig med flere bestillinger.

Bl.a. denne tykke sengerand med to forskellige slags stof:



Jeg blev også færdig med denne lækre lilla barnevognspude og en helt speciel flagranke:




Jeg har stadig gang i flere bestillinger, og er DYBT taknemmelig over at så mange bestiller hos mig via Facebook - TAK TAK TAK! :o)

4 kommentarer:

  1. Sikke fine ting du har fået syet :-) Du er da blevet helt bidt af at sy sengerand :-) Har du syet den med åbning i bund eller ende?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sanne :) Jeg har syet med åbning i enden, og denne gang satte jeg en lynlås i, og det er også planen med den næste jeg skal i gang med :)

      Slet
  2. Sikke en masse skønne ting du har syede hen over weekenden :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...