lørdag den 12. oktober 2013

I allersidste øjeblik...

Som du kan læse i mit forrige indlæg, nåede jeg kun lige akkurat at blive færdig med fødselsdagsgaverne til min kære niece. Og for lige at lægge lidt ekstra pres på mig selv, klippede og syede jeg da også lige en nederdel til mig selv! For nogle uger siden endte jeg på Maries Fabrik, og for et par uger siden viste Christina sin twisted nederdel frem. Så nu skulle det være! Jeg havde besluttet mig for denne sorte jersey med hvide stjerner, da det var det mindst børneagtige jersey i mine stofbunker. Det tog ikke lang tid at klippe og sy den, men på grund af tidspresset blev elastikken lidt for stor, men det er ikke noget som ødelægger nederdelen.



Jeg er faktisk godt tilfreds med nederdelen, og jeg tror da jeg skal have fat i nogle flere jerseyer til mig, så jeg kan sy flere nederdele til mig selv :)

6 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...