tirsdag den 22. oktober 2013

Jeg drømmer...

drømmer om mere tid. Tid til familien og tid til det kreative. Synes hverdagene bare går og går og går.. Jeg drømmer om at bruge mine sidste 6 ugers barselsdagpenge, men planen er først til november 2014, når min mand forhåbentlig er i gang med SOSU-assistentuddannelsen og så skal i hospitalspraktik. Men bare generelt gad jeg godt arbejde mindre, men pt. er det bare ikke en mulighed. I denne uge arbejder manden fra 7-22, bortset fra i morgen, hvor jeg først har fri kl. 18... Så i denne uge er jeg en del alene med drengene...

Lidt har jeg dog fået lavet :) Endnu en barnevognspude:


Og så den toilettaske jeg ville have haft med på mit lille franske visit i Århus (i august), men bedre sent end aldrig, ikk'?


Nu vil jeg smide mig i sofaen med en kop te og et stykke kage. Kagen herunder er dog fra mit arbejde tidligere i dag, tror jeg en dag vil forsøge at genskabe den, for den var rigtig lækker :) God aften :o)



8 kommentarer:

  1. Jeg drømmer også Pia.... Flotte sager du har fået lavet.

    SvarSlet
  2. Årh tror vi alle drømmer om flere timer i døgnet, men du har da fået lavet nogle fine ting :o)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Det kender jeg så utroligt meget. Pu ha, nogle gange så går det hele bare så stærkt, at man dårligt når at følge med. Jeg håber dog, at du nogle gange glemmer opvasken og prioriterer lidt kreativt, for det bevirker i hvert fald hos mig, at energien kommer tifoldigt igen.
    Og sikke fine ting du har fået lavet. Især den lille taske er fin, synes jeg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - lige præcis opvasken tager jeg aldrif, den sørger manden altid for :) og tak :)

      Slet
  4. Uhh lige mine ord! Kender det, kender det. Fantastiske ting du har lavet - er specielt begejstret for barnevogns puden. Skriv endelig hvis du vil bytte noget for sådan en fin pude :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Margit. Vi kan sagtens finde ud af noget med et bytteri, smutter ind på din blog og lurer lidt. Send mig gerne en mail på p.lindehoej@gmail.com, så kan vi aftale nærmere :o) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...