fredag den 1. november 2013

#1 - Barnevognspude

Lige inden jeg gik på barsel med min søn Mathias, begyndte jeg min blog. Og det betød at jeg var meget rundt i blogland under min barsel, og der så jeg flere flotte barnevognspuder. I foråret 2012 var Mathias lidt lang tid om at få trænet mavemusklerne, og han havde derfor behov for støtte i barnevognen, og efter flere forgæves googlinger efter et mønster lavede jeg mit eget mønster på en barnevognspude.

Mathias 7,5 måned

Du kan finde min DIY lige her

Jeg har selv fået syet ca. 10 puder i forskellige stoffer, og flere af dem kan du se herunder:




Læg gerne en kommentar, hvis du bruger min DIY eller hvis du har spørgsmål :)

10 kommentarer:

  1. De er bare rigtig flotte alle sammen :o)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Hej Pia. De er super flotte og jeg er virkelig glad for at se du har lavet en DIY på barnevognspuden :-). Så ved jeg hvor jeg skal kigge næste gang en baby i omgangskredsen har brug for en :-) tak for det

    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og velbekomme - synes blogverden er et dejligt sted, hvor man kan hjælpe hinanden :) kh Pia

      Slet
  3. Der ligger en DIY inde på min blog på barnevognspuder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den ser fin ud :) Kan se du har lavet den en måneds tid efter min, og derfor ku jeg ikke se den dengang jeg ledte :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...