lørdag den 30. november 2013

Buzzador #2 - Vanish #1

Jeg har også været så heldig at teste Vanish, og det er et produkt vi ofte selv har brugt herhjemme. Især den grønne som kan fjerne alle de bakterier, som kan komme ud af de to krudtugler herhjemme :)


Jeg har testet sprayen på et lille stykke hvidt stof, hvor jeg har kommet min hjemmelavede brombærsyltetøj på, og samtidig havde vi en trøje fra forleden, hvor Oliver spildte kødsauce. Pletterne på trøjen har bare fået lov at tørre ind siden torsdag, og er i dag (lørdag) behandlet med Vanish.


Som I kan se herunder er den lille hvide firkant blevet helt ren, mens de daggamle pletter på trøjen stadig er der. Derfor vil jeg lave en ekstra test, hvor jeg følger et af Vanish rådene:


Lav en blanding af pulveret og lidt vand og smør det på pletten. Det kommer der et indlæg med i den kommende uge :)

2 kommentarer:

  1. Hov. Den grønne kender jeg ikke. Den må jeg vidst se nærmere på...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den grønne er god til at fjerne bakterier fra børn, dyr osv :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...