lørdag den 2. november 2013

En blandet landhandel....

Som I nok har opdaget deltager jeg i Annas "Sy til den baby" her i november, men jeg laver også ikke-baby indlæg (som f.eks. nu :)).

Både i går og i dag har stået på lidt oprydning, som har hobet sig op i ugens løb. Og derfor fik jeg endelig tegnet ansigt og sat snor i disse to pindsvin, som Oliver og jeg lavede sammen for nogle uger siden. Ideen er set på Pinterest, som viser til denne side, hvor man kan printe pindsvinekroppen ud.


Jeg har også langt om længe fået taget billeder af Anne-Sofies gave, som jeg vandt i pakkelegen til blogtræffet hos Linda i lørdags.

Tapet, 2 par øreringe (er selv helt vild med de pink, og har to i familien, som vil være helt vilde med de mintfarvede) og så et lækkert Iphone etui. Lækkert, lækkert, lækkert :)

Jeg har fået købt en masse nyt stof, for jeg forelskede mig hovedkuls i mange af Stof2000's nye turkise popliner. Planen er, at jeg skal lave et stort lækkert slumre-patchwork-tæppe til sofaen, men har lige to store lilla tæpper samt et stort pink tæppe og så en masse andet, som skal syes først.


Jeg har også købt disse fine stempler, som helt sikkert skal afprøves på nogle invitationer, jeg snart skal i gang med. De er købt her på Etsy, og det gik overraskende nemt og hurtigt.


Jeg har også været lidt på rov i Panduro, både på nettet og i en af deres butikker. 



Så nu er der masser på lager til julekort, til-og-fra kort, bryllupsinvitationer, engle og båndene skal bruges til nogle puder. Miniature-møblerne kunne jeg bare ikke stå for, og jeg forestiller jeg mig en eller form for kig-kasse i mit syværelse... Eller så skal der laves et syværelse i mit dukkehus, som jeg har planer om at få hjem fra mine forældres loft.. Ja ja, ideer er der nok af :)

10 kommentarer:

  1. Sikke dog nogle vildt søde pindsvin, kan godt lide at du ligesom mig, ikke kun har fokus på syning i denne måned Sy til din baby :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver nødt til at få ryddet lidt op i bunkerne og dermed også i de halvfærdige krea-projekter, så der kommer nok flere ikke-baby-indlæg :)

      Slet
  2. Sikke nogen fine pindsvin - de ide tror jeg da, må med på arbejde i børnehaven ;0)

    Mange spændende planer du har - glæder mig til at læse mere. Det er dejligt at gå på rov i Panduro.. hmm det er egentlig længe siden, jeg har været forbi - måske jeg ikke skulle kigge forbi Panduro i den nærmeste fremtid :0)

    Stemplerne fra Etsy er rigtig fine - jeg har ikke selv kastet mig ud i at bestille noget derfra, men har set mange der gør det - med held.. Måske skulle jeg prøve.. tænker jeg sikkert også kan finde lidt lækkerier til butikken, mon ikke..
    Jeg skal have kalket i det ene af de rum jeg skal bruge til butikslokale i dag, men jeg håber også der bliver tid til krea hygge..
    Ha' en dejlig søndag
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var også rigtig hyggeligt at krea-hygge med Oliver, som bare SÅ gerne vil være med til ALT jeg laver ;)
      Det er også første gang jeg bestiller via Etsy, og jeg er positiv overrasket :)
      God mandag til dig og familien. Knus

      Slet
  3. Stof2000- det er et farligt og dyrt sted!! Man bliver jo på det nærmeste angrebet af alle de fine stoffer som frygtelig gerne vil med hjem!

    Eller, det er i hvert fald det jeg prøver at bilde manden min ind ;)

    Jeg glæder mig til at se hvad du gør med stofferne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du har helt ret. I går var jeg i Stof&stil efter nogle få stoffer, og min 4årige søn fortæller mig så, at jeg altså har MEGET stof hjemme i skufferne... Hmmm, troede han ligesom ville være på MIN side ;) hehe..

      Slet
  4. Vilken HÄRLIG blogg du har:) och jag följer nu på bloglovin.

    Om du gillar inredning...kolla in min blogg idag ett stylish Manhattan hem:)

    Ha en fin vecka

    LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...