mandag den 4. november 2013

I feel lucky

Jeg føler mig heldig! Ikke bare med mit 'heldige' tørklæde fra forrige lørdag, men sådan helt generelt. Mine forældre er bare ALTID klar til at hjælpe, så for 2. weekend i træk fik jeg lov at låne min fars bil, hvor der også er to autostole i - total luksus! Og så var jeg en tur i Stof&Stil med drengene, hvor jeg fik købt lidt stof, og drengene fik leget og spist æbleskiver. Og ungerne synes det er fantastisk - det er sgu win-win :)


Og i sidste ugen dumpede der sørme en lille pakke ind fra Odense Marcipan, og jeg GLÆDER mig til at lave konfekt med det, når min mor og jeg har en konfekt-fridag i december. Faktisk har jeg selv købt en anden af Odense's nyheder, da jeg simpelthen bliver nødt til at smage deres choko-mint-marcipan :)


Jeg er også så heldig at have verdens dejligste mand, som i aften hygger med børnene, mens jeg besøger en veninde. Hun laver noget aftensmad, og så skal vi vist også smovse i amerikanske pandekager med sirup og vanilleis. Mums - jeg føler mig heldig :)

Hvad skal du bruge sådan en dejlig og hyggelig efterårseftermiddag/aften til?

2 kommentarer:

  1. Ohj den ser lækker ud den marcipan. Jeg har luret på deres lakrids variant. Jeg har dog ikke købt den, for jeg ved den ikke når at blive til konfekt inden jeg har spist det hele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, mine to marcipaner er også lagt ud i en bøtte i bryggerset, og så kommer de frem til konfektdagen med min mor :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...