tirsdag den 19. november 2013

Julegaver

I dag har vi haft besøg af mine svigerforældre. De kom på besøg fra Bornholm med adventspakker og julegaverne, så jeg måtte skynde mig at blive færdig med deres gaver i weekenden. Jeg ved ikke om de kigger med her, så jeg vil ikke afsløre, hvad jeg har kreeret, men laver nogle indlæg til juledagene, hvor jeg viser mine hjemmelavede gaver frem. Til gengæld kan jeg vise jer det net, mine svigerforældre fik med hjem til min svigerinde. Hun havde selv stoffet med til mig, da de var på besøg i september, og det blev ret lækkert. Tror jeg vil bruge en rest af stoffet til en toilettaske, men mangler lige den neongule lynlås..


Jeg fik også syet en frugtpose færdig til en fra mit håndboldhold, så hendes søn Emil har en pose til sin eftermiddagsfrugt.

 
Jeg har stadig gang i MANGE projekter, og jeg kan forhåbentlig vise nogle ting senere på ugen, for nogle ting skal gives væk til en navngivning for min venindes søn på lørdag, og nogle af tingene er til min kusine, som har termin i morgen (men jeg har skrevet, hun skal vente til hendes gave er færdig :))

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin taske og pose, er især vild med det øverste, som jeg også selv har syet Makeuppunge af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det var også derfra jeg fik ideen til at sy en toilettaske i det neongule stof :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...