lørdag den 30. november 2013

Juletræsfest

Vi har en årlig familiebegivenhed her i slutningen af november, og det er børne-juletræsfesten på min fars arbejde. Faktisk er min far på arbejde under hele arrangementet, men han laver mest mellem de to arrangementer og så til slut. Så en stor del af tiden kan han hygge med os.

Vi begyndte med æbleskiver, inden underholdningen med nisser, julemand og musik og dans rundt om træet gik i gang.


Julemanden havde taget sin gode ven Sebastian Klein med, og han viste lidt numre med en mus og en kanin, og børnene var helt vilde :)


Derefter var der gang i julemandens værksted og i år var der kagepyntning og maling af rensdyr.

Mathias' kage pyntet med mormor

Oliver maler sit rensdyr (Mathias fik sit med hjem og så maler vi det herhjemme en dag)

Olivers kage pyntet sammen med mig.

Og så efter lidt overtalelse fik jeg dem op på julemandens skød :)


Jeg knokler med at få de sidste ting færdige til julemarkedet i morgen, så er super taknemmelig for at måtte låne min svigerindes symaskine, nu min mors maskine også driller! Jeg har stadig to ufærdige indlæg til Sy til din baby, men de burde blive færdige i den kommende uge. Nu vil jeg smutte tilbage til syningen, og husk at kigge forbi Julemarkedet i Byparken i Roskilde, hvis du alligevel er i nærheden i morgen (søndag d. 1. dec) :)

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud, kan især godt lide det sidste billede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det billede tror jeg også jeg skal bruge til julekortene til familien :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...