lørdag den 23. november 2013

Klargøring til jul

Jeg elsker jul - ingen tvivl om det. Og i går gik der lidt jul i den herhjemme, for mens jeg kogte risengrød, kunne jeg si min glöggekstrakt og hælde den på flasker. Min ide er at bruge ekstrakten som værtindegaver, når vi når til december. Jeg har taget udgangspunkt i Timm Vladimirs opskrift, men har lavet nogle små ændringer. Jeg har brugt vodka i stedet for snaps, og så har jeg udeladt ingefær og lakridsrod, og det duftede skønt i går, da jeg fik det på flasker:




Vores ekstra fryser har mærkeligt nok tøet vores ting op, men er så begyndt at fryse igen! Men for en sikkerheds skyld tog jeg de halvt optøede bær og kogte det til syltetøj. Så nu har jeg 2x 3 slags syltetøj til de kommende weekender med æbleskiver - MUMS


2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...