lørdag den 9. november 2013

Lilla er...

farven på mit nyeste krea-projekt. Og samtidig er det farven for en virkelig dårlig samvittighed! I august klippede jeg en masse lilla firkanter - faktisk omkring 320 firkanter! Og langt om længe er halvdelen af de lapper blevet til et lækkert, kæmpe hyggetæppe med fleece på bagsiden. Det er blevet 226 x 142 cm, så det er STORT. Og i morgen har min venindes søster fødselsdag, og derfor er tæppet (heldigvis) nu færdigt og klar til afhentning i morgen.




De fleste af stofferne er fra Stof2000, og tre er vist fra Fjølner. Når jeg får tid skal jeg i gang med tæppet af de resterende 160 lapper, og så skal jeg i gang med at klippe til et pink/lyserødt til Olivers veninde i børnehaven, og så har jeg jo købt turkise stoffer til MIT tæppe. Jeg ELSKER lilla og er da lidt ked af dette ikke er mit tæppe, men jeg er sikker på det turkise bliver SKØNT :)

10 kommentarer:

  1. Det er super lækkert i farverne!
    Glæder mig til at se det turkis og pink!

    Camilla

    SvarSlet
  2. Whau det er flot.
    Jeg er i gang med et i rød/orange farver som min mor skal have i gave.
    Glæder mig til at se det du skal lave i turkise farver, det har jeg selv overvejet, så måske kunne jeg blive inspireret til at komme i gang når jeg ser dit :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg glæder mig til at se dit tæppe :) Der går nok lidt tid før jeg kommer i gang med mit eget tæppe, men skal nok vise det frem ;)

      Slet
  3. Super flot! Lilla hitter også herhjemme, men nogen gange er man vist nødt til at vælge lidt andet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. LIge præcis, og som ene høne i hønsegården, må jeg indimellem også vælge lidt mindre pigede farver :)

      Slet
  4. Hvor er det flot. Min datters yndlingsfarve - sikker på at hun vil plage livet af mig, hvis hun ser det tæppe :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) er også ret glad for det selv, så det var svært at give videre til min veninde.... :) Kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...