tirsdag den 12. november 2013

Modig....

Siden min mor i weekenden foreslog jeg skulle tage på julemarked, har tankerne rumsteret. Vil folk købe mine ting? Kan jeg nå at få fremstillet nok? Burde jeg ikke bruge tiden på at læse de tons af lektier, som jeg er bagud med? Hmmm....

I går aftes læste jeg så dette indlæg hos Susanne, og det gjorde udslaget, så nu har jeg meldt mig til julemarkedet på Pipers Hus i Roskilde d. 1. december. Det er med MANGE sommerfugle i maven, men med troen på at jeg godt kan nå at få fremstillet en masse.. Og lektie/eksamenslæsningen må så vente til efter julemarkedet....

Var lige et smut i Stof&Stil i går og fik købt ind til nogle af de kommende projekter :)


12 kommentarer:

  1. Wow, det lyder godt nok spændende :) Jeg glæder mig til at se hvad du får produceret og så krydser jeg fingre for at du får et godt salg på markedet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg skal nok vise frem løbende :)

      Slet
  2. Jubii! hvor er det bare spændende! Rigtigt meget held og lykke :-)

    SvarSlet
  3. Selv om Roskilde ellers er "min" by, så havde jeg slet ikke hørt om dette julemarked - før jeg læse dit blogindlæg, Pia. Det er da en alle tiders idé, folkene fra Pipers Hus har fået, og det skal nok blive hyggeligt. Hvis ikke det var fordi, det skal foregå udendørs, så kunne jeg også godt tænke mig at deltage.
    Rigtig god fornøjelse og pøj-pøj med salget!
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg pakker mig også ind i en masse vintertøj, og min mor har lovet at komme forbi med varm te :) Tak :)

      Slet
  4. Det lyder spændene. Glæder mig til at se hvad du produceret ud af dine materialer på billedet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke'? jeg er også super spændt :)

      Slet
  5. Uuh, det lyder spændende :D

    - Anne

    SvarSlet
  6. Det lyder spænende, held og lykke med det :)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...