tirsdag den 31. december 2013

Årets sidste bestilling

Året rinder langsomt ud, men herhjemme er det som så mange andre dage. Manden er på arbejde (de gamle mennesker skal jo stadig passes og plejes) og jeg er hjemme med drengene. Vi har været godt kreative ved spisebordet. Vi begyndte med perler, så modellervoks, pap og papir, mens Mathias legede med nogle af Olivers spil.


Jeg har også lige færdiggjort årets sidste bestilling (eller det vil sige, jeg har jo stadig nogle bestillinger liggende, men de bliver ikke færdige i år....), og det blev til et nyt hjemmelavet mønster til nogle bløde tullebukser i jersey (jeg havde nemlig intet pink bomuld med stjerner, men havde det i jersey :)). Og når nu jeg var i gang, kunne jeg lige så godt lave et par ekstra bukser til min kusines lille Magnus. Bukserne er i str. 62/68.



Snart kommer manden hjem og så skal vi så småt lave lidt lækkert mad til vores hyggeaften bare os 4. Dog er jeg gået all in på desserten, så den smider jeg lige på bloggen senere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...