mandag den 9. december 2013

Buzzador #2 - Vanish #2

Som nævnt i det første Vanish indlæg kommer her et opfølgende indlæg. Pletterne var et par dage gamle, da de blev vasket sidst. Så gik der lige yderligere et par dage før jeg fik taget mig sammen til at vaske trøjen igen. Jeg lavede en blanding af lidt vand og lidt Vanish pulver og smurte på pletterne:


Jeg kom også lidt ekstra pulver i maskinen sammen med mit almindelige vaskepulver, og da blusen kom ud, var pletterne væk! Jeg er faktisk imponeret, for pletterne endte jo med at være tæt på en uge gamle, og de er væk!




2 kommentarer:

  1. Så hvilken en er god til at fjerne "gamle" madpletter med?? :o)
    David har også sådan en lignede bluse og på den hvide stribe er det kommet en gul plet på fra vuggestuen , og kan bare ikke få den af.. så måske man skulle prøve vanish :)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har brugt den på det øverste billede - du kan også se den her: http://www.vanish.dk/produkter/vanish-oxi-action/vanish-oxi-action-pulver
      Håber også det lykkedes dig at få pletten væk :) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...