fredag den 27. december 2013

Diverse december krearier

Udover julegaver og julepynt har jeg i december også haft travlt med lidt andre kreative projekter.

Flagranke med Dannebrog og Trikoloren til en bekendt som har fået en dejlig lille pige med sin franske kæreste:


De fleste invitationer til min og min brors fødselsdag:


Et par juleslips til drengene:


Og så et par værtindegaver i form af en mælkekarton beklædt med tapet og et hyacint med lidt mos på (inspireret af et gammelt indlæg hos Gårdejerinden)


Og da jeg har ferie en hel uge endnu, får jeg forhåbentlig tid ved symaskinen og ved krea-bordet :)

4 kommentarer:

  1. Altså Pia dit kreative væsen ;0) Det er helt utroligt så meget du når, på trods af eksamen mv...
    Det er nogle super fine ting du har fået lavet - og jeg er sikker på venner og familie altid glæder sig til dine gaver..
    Jeg holder meget af at læse med her hos dig og vil ønske dig og sin familie et fantastisk nytår :0)
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh altså tak :)
      Jeg holder også meget af at læse med hos dig. Håber på jeg i 2014 kan komme ned og besøge din butik, for mit hjem kan helt sikkert godt trænge til nogle af dine fine dekorationer :) Også rigtig skønt nytår til dig og din familie :o) Knus

      Slet
  2. Du når så meget. Jeg er dybt imponeret :) god bagjul - håber i havde en skøn jul :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bianca. Vi havde en dejlig jul, og det håber jeg også I havde? Rigtig skønt nytår til dig og din familie :o) Knus

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...