lørdag den 21. december 2013

Før og efter billeder

I et af mine tidligere indlæg nævnte jeg kort, at vi har fået skiftet døre og vinduer samt facaden mod vores have. Og det er bare SÅ lækkert! Den største forandring (udover at vi nu kan åbne dørene uden at skubbe, hive og flå) er at jeg har fået et STORT vindue ved min symaskine. Det er altså bare lækkert med mere naturligt lys..

Sådan så facaden/vinduerne ud før (billedet er fra sommeren 2011)


Og nu ser det således ud:


Dette er dog fra den modsatte ende af haven. Men det lyser gevaldigt op i haven :) Måske vi til næste år kan få skiftet sternen, så det er bare nogenlunde ens :) Herunder kan du se hvordan det ser ud på 'mit' syværelse. Før var vinduet kun den røde firkant, og det har virkelig været skønt at få et STORT vindue :)


Nu kommer mine bedsteforældre til glögg og æbleskiver, men jeg kan forhåbentlig få gjort noget ved de halve juleindlæg jeg har liggende som kladder, og så skal der også bruges lidt tid ved symaskinen, og mon ikke min spritnye iPad Air skal pakkes ud? Det tror jeg nok den skal :)


2 kommentarer:

  1. Hold da op en kæmpe forskel det har gjort. Hvor er det fint :) det er så fedt når man fårlavet noget lækkert pæ huset :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er virkelig også glade for det! Vores hus har haft en del ejere før os, og de har alle haft huset i kortere tid, så her trænger lidt til forbedringer + vi gerne vil give det 'vores' pift ;) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...