søndag den 15. december 2013

Give Away

Da jeg fremviste mine engle, nævnte jeg Dorthes Hobbystue i Rønne, og jeg har fået nogle af de sidste vinger fra hende. Desværre var der kun sølv og hvid tilbage, men de skal helt sikkert bruges til de halvfærdige engle jeg har liggende.


Faktisk har Dorthe været så sød at sende nogle forskellige andre vinger med, så dem skal jeg også afprøve på mine prismeengle :)

Og det er ikke det eneste Dorthe har sendt med ovre fra Bornholm! Hun har sendt en KÆMPE bunke materialer til at lave kort med, og dem kan DU nu vinde! Der er ca 80 ark A5 karton i forskellige farver, 8 ark stickers, små 3D ark til 24 julekort, metal-vinkler, grønne kort med kuvert, romantiske hvide kort med blomster, pyramidekort, blomsterkort og materialer til 3D kort med fisk/havfrue. Lækkert, ikk'?


For at deltage skal du være fast læser (så du kan se om du vinder) og lægge en kommentar herunder, hvor du fortæller, hvad du forbinder BORNHOLM med :) Min mand er jo bornholmer og derfor besøger vi øen et par gange om året. Og ret hurtigt fandt jeg Dorthes Hobbystue :)

Resten af søndagen og de kommende dage står den på eksamenslæsning, og jeg ser frem til fredag, hvor jeg går på JULEFERIE :) Derfor trækker jeg en vinder lørdag formiddag, så hvis du vil være sikker på at deltage, skal du kommentere senest i løbet af fredagen :)

God søndag og håber I alle får en dejlig uge :o)

29 kommentarer:

  1. DET GAD JEG GODT VINDE! Desværre har jeg ikke været på bornholm mange gange, men krøllebølleis skal der da til! Så det forbinder jeg det med, og masser af sol og cykleture i bakkerne. Så dejlig ø!

    SvarSlet
  2. Fantastik præmie.
    Jeg forbinder Bornholm med ønsket om engang at holde sommerferie derovre. Og så forbinder jeg det med "Far til fire filmen".
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Smuk smuk gave. Jeg forvinder Bornholm med min gamle folkeskole, da vi i 7. Klasse var på lejrtur dertil. Det var en dejlig uge med en masse skønne oplevelser.

    SvarSlet
  4. Jeg forbinder Bornholm med en særlig skøn maj for lidt over 5 år siden hvor jeg både rappellede og sejlede på Opal-søen :)

    SvarSlet
  5. Sild, sommer, klipper og den sødeste dialekt :)
    Glædelig 3. søndag i advent.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Lækker præmie.
    Jeg har været på Bornholm 2 gange, en gang med min klasse at jeg for efterhånden mange år siden gik i skole, og 1 gang med min mand og 2 børn på sommerferie,og naturen er så flot, men man har ikke været på Bornholm uden at se Hammers hus + rokkestenen :)
    Held og lykke med eksamen.
    Hilsen Birgit http://sjovoghobby.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Et godt mindre i 7. klasse. Særligt husker jeg nogle fantastiske flødeboller, som jeg desværre ikke kan huske hvad hed eller hvor vi fik.
    signe_n_a(a)hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg forbinder det med folkemøde, har været ovre til folkemøde de to gange det har været og har ellers ikke været på Bornholm siden folkeskolen.

    SvarSlet
  9. Jeg forbinder øen med den anderledes dialekt og Krølle-Bølle :-)
    Jeg er fast læser via Blogloving.

    SvarSlet
  10. Røgede sild, Hammershus og klipper

    SvarSlet
  11. Jeg forbinder Bornholm med en pige ved navn Camilla, som jeg kender.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  12. Første gang jeg var på Bornholm, var da jeg gik i folkeskolen og jeg tror det var i 6. eller 7. klasse. Her fik jeg en rigtig sød kæreste. Senere var jeg på Bornholm med min dejlige famile, så jeg forbinder simpelthe Bornholm med Kærlighed <3
    Glædelig jul
    Hilsen
    Anette Frandsen
    anette@aarup-frandsen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, hvor dejligt <3 du har lod nr. 14

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...