mandag den 23. december 2013

Glædelig jul

Den sidste uge har været lidt presset pga min eksamen i onsdags. Jeg synes det gik ok og er spændt på resultatet :) jeg har ikke fået vist så meget jul frem på bloggen, men her kommer lidt jul fra mit hjem:

To af mine egne uroer med træer og hjerter, kransen med pasta, appelsin og æbler har Mathias kreeret i vuggestuen ;)


Juletræ af glas som vi købte i Venedig i sommers


To pap-snemænd som jeg har lavet for maaaaange år siden (vist nok efter en bog)


Da jeg skulle til julemarked d.1. december fik jeg hjælp af min far til at lave dette træ. Pga vejr og vind fik jeg ikke brugt det, men nu pynter det herhjemme med lidt glaskugler.


En masse konfekt - MUMS :)

Jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig jul og glæder mig til at vise nogle hjemmelavede gaver frem de kommende dage ;)

(Dette er mit første indlæg fra min spritnye iPad, så bær lige over med mig, hvis det hele ser mærkeligt ud :) og kom gerne med råd om hvordan DU blogger fra iPad)





6 kommentarer:

  1. Kære Pia. Du ønskes også en glædelig jul. I betrakning af at det er dit første indlæg fra Ipaden, så har du da klaret det meget godt. Der er et af billederne som går ud over din sidebar, men ellers ser det godt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde Helena :) Ja, jeg så godt det med billedet, så næste gang må jeg prøve at bruge blogger i Safari på ipad'en og se om det er bedre :) kh Pia

      Slet
  2. Tak i lige måde.
    Jeg har også for første gang lavet hjemmelavet julegaver, er spændt på hvad modtageren siger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er altid spændende med hjemmelavede gaver, i min familie er de ved at være vant til det :) Mine svigerforældre har også fået et par hjemmelavede ting, og faktisk har min svigermor ønsket sig et tørklæde ala det jeg tidligere har syet til hende, så jeg er glad for den respons jeg fpr :) Håber dine gaver er godt modtaget? kh Pia

      Slet
  3. Hvor er der mange fine ting :)
    Glædelig jul.

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...