tirsdag den 3. december 2013

Julekonfekt 2013

Mit indlæg nr. 400!! Og det bliver så brugt på en af mine yndlingsting - KONFEKT! Jeg ELSKER bare konfekt :) min mor og jeg lavede konfekt i 4,5-5 timer i går, og det var bare rigtig hyggeligt.




1. øverst er min farmors havregrynskugler (total klassiker i min familie :))
2. mint-hjerte af Odenses nye mint-maricpan
3. orange stjerne af Odenses nye orange-maricpan
4. marcipanstykker med appelsin
5. Romantiske marcipanhjerter

Både min mor og jeg synes godt om de to nye marcipantyper fra Odense. Smagen er god og velafbalanceret, så det er nok ikke sidste gang jeg bruger dem :)

Derudover lavede min mor også pistaciejuletræer, men dem fik hun pakket væk, før jeg nåede at tage et billede, men jeg nåede at smage og MUMS :)

Orange marcipanen er sponsoreret af Odense :)

4 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud. Den dag jeg laver konfekt kan jeg aldrig spise aftensmad. Man er jo nødt til at spise alle enderne, de er jo ikke pæne. Hø hø :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde jeg også med min mors pistaciejuletræer :) hehe.. kh Pia

      Slet
  2. Mums :) ser vildt lækkert ud. Jeg glæder mig til at prøve de nye smage af for de lyder vildt gode :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ret vild med minten, så den har jeg købt en ekstra pakke af :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...