lørdag den 21. december 2013

Mit bedste bornholmerminde + 1 vinder

Der er absolut ikke svært at finde mit bedste bornholmer minde. Det er d. 21. august 2010, hvor Brian og jeg blev gift i Rønne og efterfølgende fotograferet ved Hammershus sammen med Oliver.


Det har været sjovt at læse, hvad I forbinder Bornholm med, og det er nu (par timer forsinket) tid til at trække en vinder i min Give Away.

Der var 14 deltagere, og jeg har i Excel brugt funktionen =slumpmellem(1;14) og det heldige lod er nr:

10

Julie, vil du sende mig en mail med din adresse på min mail p.lindehoej@gmail.com. Tillykke til Julie, og tak til Dorthe for præmien og tak for deltagelsen til jer alle.


4 kommentarer:

  1. Skønt billede :) og tillykke til den heldige vinder. Har desværre ikke været så meget rundt i blogland her i dec, men mon ikke der blir tid til det nu juleferien er startet :) kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - er også et af mine yndlingsbilleder :) Lige pt er jeg også små 300 indlæg bagud på bloglovin', men håber også jeg kan nå lidt rundt her i ferien :) kh Pia

      Slet
  2. Tillykke til vinderen. Hvordan gik det med eksamens opgaven.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgit. Jeg synes jeg var MEGET heldig med spørgsmålene, så jeg fik skrevet en del, nu venter jeg bare på svar :) kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...