onsdag den 4. december 2013

Pakker

Hvem elsker ikke pakker? Jeg gør i hvert fald! Men efter 10 år med manden ville jeg blive dybt overrasket, hvis han huskede at købe en adventsgave, så det gjorde jeg selv i søndags, da jeg var i Rema. Dette fine lyshus:


Og hvis I undrer jeg over den synlige Rockwool, så venter vi på at tømreren kommer i morgen og sætter de sidste lister på. Vi har nemlig fået skiftet ALLE vinduer og havedøre og hele facaden mod haven - SÅ skønt :) Der kommer før og efter billeder, når jeg får taget billeder i dagslys :)

Mandag modtog jeg en dejlig mail, om at jeg havde vundet denne give away, og i dag modtog jeg præmien, som er sponsoreret fra Kagelighed. Og jeg glæder mig til at skulle prøve popcake formen :)


Der lå også denne seddel og ventede på mig i dag - tror I jeg glæder mig til at komme hjem fra arbejde i morgen, når manden har hentet pakken på posthuset?


4 kommentarer:

  1. Hvor lækkert med sådan en lille gave. Tillykke med det :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en lækker Give Away at vinde. Popcakes ville jeg også gerne prøve at lave.
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også, måske jeg kan nå det før jul :) knus Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...